ماهان وب ماهان وب .

پکیج دیواری

---

گمرک

---

پارتیشن

---

خرید اپل آیدی

---

دستگاه کارتن سازی

---

دستگاه ورق سازی

---

دستگاه کاغذ سازی

---

تور روسیه

---

تابلو سازی

---

چلنیوم

---

فیلم برداری عروسی

---

آتلیه عکاسی عروسی

---

عکاسی عروسی

---

تیرچه

---

اجاره آپارتمان مبله

---

اجاره آپارتمان مبله در تهران

---

آپارتمان مبله

---

ماساژ

---

روسری

---

خرید روسری

---

آخرین اخبار ایران و جهان

---

خبر سیاسی ایران و جهان

---

اخبار دنیای اقتصاد

---

واترجت

---

طراحی سایت

---

تحلیل آماری

---

طراحی سایت حرفه ای

---

ماهان وب

اولين پست

پكيچ ديواري

  • كنترل خروج محصولات احتراق
  • عملكرد داخلي پرشرسوييچ هوا
  • پرشرسوييچ هوا تنها قطعه اي در پكيچ ديوارياست كه برد در دو مرحله آن را كنترل مي كند
  • قبل از اينكه برد فن را روشن كند ، برد كنترل مي كند مدار پرشرسوييچ هوا باز باشد

سپس در صورت باز بودن مدار پرشرسوييچ هوا برد فن را روشن مي كند و سپس دوباره برد ، مدار پرشرسوييچ هوا را كنترل مي كند كه با روشن شدن فن و مكش از لوله آنتي كندانس مدار پرشر سوييچ هوا بسته شده باشد

نحوه تست كردن پرشر سويچ هوا

تست خود قطعه

لوله آنتي كندانس را از سمتي كه به فن وصل شده جدا كرده و دو سيمي برقي كه به پرشر سوييچ هوا متصل شده را جدا كرده آنگاه با اهم متر مدار آن را كنترل مي كنيم كه بايد مدار آن قطع باشد سپس از لوله آنتي كندانس مك زده و نگه مي داريم كه بايد مدار پرشر سوييچ هوا با مكش وصل شود.

منبع وبسايت پكيج ديواري تهويه پارس : http://tahviepars.com

==============

 

پارتيشن

شركت  تكنما پارتيشن از سال 1386 فعاليت خود را در زمينه ي طراحي اجراي دكوراسيون داخلي آغاز نموده و با بهره گيري از مدرن ترين تجهيزات و ماشين آلات و به كارگيري كادري مجرب ، پيشرو در ارائه خدمات نوين به مشتريان خود مي باشد.

اينك پس از گذشت 6 سال ، فعاليت هاي كاري خود را با توجه به درخواست مشتريان محترم ارتقا بخشيده و هم اكنون مهمترين سرفصل هاي خدمات تكنما پارتيشن موارد ذيل مي باشد:

  1. نصب و اجراي پارتيشن هاي تك و دوجداره ، ديوار كاذب ، كناف و بلوك شيشه اي
  2. ساخت محصولاتي كه از MDF ترك و اتريشي استفاده مي گردد(كابينت ، انواع ميز ، ويترين ، كمد ، كتابخانه ، قفسه و…)
  3. تزئينات داخلي (سقف كاذب از نوع آكوستيك ، گچي و P.V.C ، ديواركوب از نوع MDF و P.V.C – پاركت – كف پوش – پرده سوئدي – كاغذ ديواري و رنگ كاري ساختمان)
    4. ساخت و توليد انواع درب آلومينيومي ، چوبي و تمام MDF
    پروژه هايي كه معرفي مي شوند تنها تعداد محدودي از هزاران پروژه ي اجرا شده توسط متخصصين تكنما پارتيشن مي باشد

منبع وب سايت پارتيشن تكنما پارتيشن : http://taknamapartition.com

 

=================================

 

گمرك

با ياري خداوند متعال پس از اخذ پروانه حق العملكاري از گمرك ايران توسط آقاي بهروز مهديزاده هنجني درسال ۱۳۸۳  اين دفتر فعاليت خودرا در زمينه ترخيص كالا ازگمركات كشور آغاز نموده است .

اين دفتر با عضويت دراتحاديه كارگزاران گمرك ايران واتحاديه كارگزاران گمرك بندرعباس  و باعنايت به توجهات خاص خداوند متعال وتكيه بركاركنان جوان و صديق خود بعنوان مشاور و فعال درزمينه ترخيص كالا و امور بازرگاني خارجي آمادگي خود را براي همكاري با فعالان اقتصادي اعم ازبازرگانان حقيقي و حقوقي كارخانجات توليدي  اعلام مي دارد.

اين شركت داراي سابقه ترخيص انواع ماشين آلات صنعتي ، انواع موادشيميائي ، تجهيزات پزشكي ، انواع قطعات الكترونيكي ، ماشين آلات كشاورزي ، مواد اوليه كارخانجات توليدي و لوازم يدكي ، منسوجات وسايركالاهاي بازگاني مي باشد.

حفظ اسرار تجاري شما بازرگانان ، استفاده از بخشنامه هاي به روزجهت استفاده از معافيت هاي تعيين شده و پي گيري هاي مستمر پرونده ترخيص از ابتدا تا تحويل آن به انبارصاحب كالا، مشاوره تلفني وارتباط مستقيم وارائه گزارش روزانه از روند ترخيص به صاحب كالا ازخصوصيات ما مي باشد.

منبع وبسايت گمرك مسير سبز : http://masiresabz.com/

===========================

 

دستگاه كارتن سازي

تكنولوژي و فن آوري عبارت از تبديل دانش كسب شده به نتيجه صنعتي عملي، ساخت يك ماشين جديد يا تكميل يك ماشين قديمي و يا روش منظم طراحي اجرا و ارزيابي در كل فرايند تدريس و آموزش مي باشد. دستگاه كاغذ سازي يكي از اختراع هاي نوين و سازنده اي بود كه در عرصه صنعت جهاني به وقوع پيوست. دستگاه كاغذ سازي در دوران معاصر به شيوه اي رونق كرفته است كه به صنعتي بزرگ و مهم تبديل شده و در صنايع مختلف مورد توجه مي باشد.

محصولات چوبي كه از درخت به دست مي آيد از ديرباز در اختيار و استفاده بشر بوده است اما آنچه امروز به عنوان صنعت دستگاه كارتن سازي و جعبه سازي از ان نام برده مي شود، رسما بعد از اختراع كاغذ بوده است كه اولين بار در چين توليد گرديد و رويه ساخت و توليد آن نيز وارد كشور ايران نيز شد. البته نا گفته نماند كه اولين بار در سه هزار سال قبل از ميلاد مسيح، مصريان قديم كه در آن زمان يكي از مراكز مهم بشري محسوب مي شدند

منبع وبسايت باربد ماشين : http://bmmpack.com

=========================================

 

تابلو سازي

در گذشته استفاده از نمونه تابلوهاي تبليغاتي محدود، اجازه انتخاب جهت ساخت نمونه هاي متفاوت و متمايز را نمي داد. با گذشت زمان و پيشرفت علم در زمينه تابلو سازي به ويزه تابلو سازي حروف برجسته و تابلو چلنيوم تحول عظيمي را در اين عرصه به وجود آورد. استقبال چشمگير از تابلو چلنيوم باعث گرديده است تا متريال هاي مختلفي براي اين نمونه تابلو سازي ايجاد گردد. تابلو چلنيوم با پلكسي گلس يكي از شيوه هاي نوين در تابلو سازي است كه نماي شهر را و سر درب ساختمان هاي مسكوني و غير مسكوني را به طرز عجيبي دچار تغييراتي زيبا ساخته است.

http://tabloavaze.ir/

=======================================

 

فيلم برداري عروسي

خلاقيت و هنرنمايي در بهترين شب زندگي همراه با   آتليه عكاسي عروسي پوپك براي زوج هاي جوان در شب عقد و عروسي فراهمي مي باشد. هميشه چيزي كه كه از يك مراسم و جشن با قي مي ماند، عكس و فيلمي است كه ثبت شده است. در يك ميهماني، جشن تولد اگر با دوربين تبللت يا گوشي خود چند عكس و فيلم كوتاه بگيريد، تازه يادتان مي افتد كه در آن شب به يادماندني شام چه خورده ايد يا چه لباسي به تن داشته ايد و چه كساني همراه با شما خاطره اي را ساخته اند. جشن عروسي كه جاي خود دارد و تشريفات و برنامه ريزي هاي مختص به خود كه شايد خاطره انگيزترين شب زندگي نه تنها به يادماندني ترين شب زندگي باشد بلكه آنقدر عروس و داماد مشغول جشن مي شوند كه مي توانند نحوه برگزاري مراسم را در همين فيلم دنبال كنند. البته نارضايتي زماني پيش مي آيد كه عكس و فيلم ها از كيفيتي مناسب و صحنه و دكورهاي زيبايي طرح ريزي نشده باشد كه جايي براي جبران نيز نمي گذارد. بنابراين نكاتي را براي انتخاب آتليه عكاسي عروس خود انتخاب نماييد كه بهترين خدمات و امكانات را جهت فيلم برداري عروسي و عكاسي عروسي تان در نظر بگيريد و فراهم سازي نمايد.

نكاتي كه در انتخاب يك آتليه عكاسي عروسي جهت فيلم برداري عروسي و عكاسي عروسي لازم است رعايت گردد در زير به آنها پرداخته مي شود

http://poopakstudio.ir/

 

تيرچه

در سازه هاي امروزين سقف داراي سه كاربرد كاملا متفاوت مي باشد اول محافظت در برابر عوامل طبيعي(باران و آفتاب و عدم تعادل در دماي محيط و…)دوم انتقال بارهاي گسترده و نقطه اي و سوم اثر ميان قابه در انتقال نيروهاي جانبي در زلزله و طوفانهاي شديد .براي تامين هر سه كار كرد از سيستمهاي متفاوتي همچون سقف تيرچه بلوك،دال،كوبياكس و غيره استفاده مي شود كه با توجه به رفتار بسيار مناسب  سقف تيرچه بلوك در مقابل نيروهاي جانبي، انتقال بدون لرزش بارهاي زنده به تيرها و همچنين هزينه پايين ساخت اين نوع سقف پس از سالها همچنان جزء پر كاربردترين انواع سقفها مي باشد در اين بين حضور انواع جديد تيرچه ها از قبيل تيرچه پيش تنيده و تيرچه كروميت بر تعداد استفاده كنندگان اين نوع تيرچه افزوده البته بديهي است اين نوع تيرچه ها معايب و محاسني دارند كه حائز اهميت مي باشد همچنين تكنولوژي توليد در رفتار اين المان سازه اي بسيار مهم مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۳:۳۰ توسط:ماهان موضوع: